14 Νοε 2012

Επιστροφή θηρίων

Τα πιο σκοτεινά σας σχέδια
αντιπαλεύω με γυμνά χέρια.
Τα πιο αισχρά σας δάκρυα
σβήνω με γέλια αληθινά.
Είμαι ό,τι φοβάστε περισσότερο,
όταν καλλιεργείτε την κακία σας.
Είμαι ότι μισείτε περισσότερο,
όταν καραδοκείτε για κέρδος.
Συντρίβω τις δηλώσεις σας με πράξεις.
Εξευγενίζω ό,τι αφήνετε άγριεμένο
και ολοκληρώνω ό,τι καταντάτε λειψό.

Με λένε Δημιουργία και Μουσική.
Με λένε Τέχνη και Πράξη.


Τα πιο ανηλεή σας "πρέπει"
αντιπαλεύω με την ελευθερία της αυτοπροσφοράς σε σκοπούς που αξίζουν.
Τις πιο μεθοδευμένες διδαχές σας
τις διαλύω μοιράζοντας την αγάπη μου για αυτό που κάνω.
Τις πιο φαύλες σας φωνές
τις υπερβαίνω με τη σιωπή μου.
Είμαι ό,τι σας τρομάζει
όταν στηρίζεστε στα κενά σας οικοδομήματα.
Είμαι ό,τι σας δικάζει
όταν φτιάχνετε τα δικά σας δικαστήρια και ιδρύματα.
Εξευτελίζω τις πλειοψηφίες σας με την ομοφωνία.
Διαμηνύω ότι θέλετε κρυμμένο
και μεγαλύνω ότι κρατήσατε μικρό.

Με λένε Νιότη και Ψυχή,
με λένε Σκέψη ανίκητη
Ελπίδα άσβηστη
και Πίστη κρατημένη.
Με λένε Ενάργεια κι Αγώνα.
Με λένε Ελευθερία και Αυταπάρνηση.
Με λένε Αγάπη.
Δε νικιέμαι, δεν κρατιέμαι,
είμαι Θεριό.
Θεριό ανήμερο.

1 σχόλιο:

Παρακαλώ αποφύγετε περιεχόμενο υβριστικό ή ανούσια προκλητικό. Είναι θέμα αμοιβαίας προσπάθειας να διατηρηθεί αυτός ο ιστοτόπος ως ένας ιστοτόπος με σεβασμό στη γνώμη, με καλή πρόθεση και συνεργατικότητα.